i hate you

10.18.2011

aku rindu kau

aku tak nak berharap dengan kau sangat !! kalau aku berharap buka aku dapat kau pun balik
aku sedih bila ingat kau...sumpah sampai aku nngis ingat kau jew....
aku masih ingat  pertama kali kita kenal...
 kita kenal dalam muka buka kan ( facebook )aku happy sangat kau tahu takk aku mula syg  kau sangat-2 masa pertama kali kau call
aku. masa tu pertama kali dengar suara kauu bestt sangat-2 rasa mcm hari-3 jew nk call kau..if aku nk ingat kau aku baca mcj kau..kadang-3 smpai aku nngis kowt...kita couple sekejap jew,,,lps tu kita putus !!lepas to kau tunggu aku lama gila untuk dapat aku balik !!!. masa hari raya pertama dia mcj aku mcm nie ##selamat hari raya aisyatul =) wahh,cntek r dia pkai baju raya :D nmpak mcm melayu trakhir r..hahah org nk mintak maaf kalau ada wat silap at diaspnjang pkenalan kte nie
org taw orq tak perfect 2w yg bnyk wat slah at dia mse kte couple dulu...org mintak maafeh syg plezz mfkn org aisyatul....
:(..ada lagi dia mcj walu ape pown yg terjadi aisyah i nk u tahu ,i really love u n ekal akan ttp tnggu aisyah if aisyah nk taw pntu hati ekal akn sentiasa terbuke untok terima aisyah kembali...n ekal arap sgt kate akan still jadi n appy mcm dulu2w yg ekal harap sgt dari aisyah dan last sekali urmm aisyah,urmm ekal nk ckp smthing urmm thats very important urmm ekal dah wat kptusan yg urmm ekal nk mncol blek dlm hidup aisyah what i mean is ekal nk jadi org yg penting dlm idop aisyah org yg selalu aisyah syg plezzzz aisyah i really love lps tu kita couple balik...tak lama kita gaduh balik...bab aisyah wat dia jeles..
mmg aisyah suka wat dia sedih kann .sebab aku bukan yang terbaik untuk kau kannn.......hurmm nk sroh org call wat apa g lah srouh jntan 2w call
org x ada maknadlm  hidup die da lhaa mls nk ckp pnjang bubye jgn ggnggu org lagi....
ahad mlm ...aku saje jew nk mcj dia bab aku rasa rindu at di..
di terus call aku masa tu aku rasa  happy sgt...gembira dapat dgr suara dia,,,
dia ckp masa aku hang dia nmpak aku tapi dia tak tergo ..bab dia malu..
and dia tak perasan muka aku sangat...lps dia call dia mcj aku hurmm org bukan x nk time dia lagi but hurm kali ketiga ??? hurm hati org still kecewa dgn dia lagi hurmm bagi org pker dulu hal nie...!!..
smalam aku mimpi dia..
aku baik ngn dia balik  ..apa maksud yg aku mimipi tu ..aku x prnah faham....lhaa 

No comments:

Post a Comment