i hate you

3.11.2012

:) :)

kalau lah kau jadi milik aku balik . aku nak kau sorg je dalam hidup aku .
aku tak nak main-2 lagi dengan kau . aku tak nak tipu kau .
aku nak jadi setia . aku nak kau sorg je ada dalam hati aku . cuma kau sorg je dalam hidup aku
tak ada yang lain . only you ..kalau boleh aku nak kau percaya dekat aku .
macam mane nak buat kau percaye dengan aku . kalau lahh boleh putar kan masa  aku nak kau balik .
aku tak nak tipu kau dengan alasan bodoh aku . semua benda aku tak nak .. aku nak jujurr dengan KAU , yang
aku masih sayang gila-2 dekat kau , hope kau boleh baca .hari tu aku terpaksa tipu kau , and aku paksa mmber-2 aku tipu kau .,.sekarang aku baru nak menyesal . bila nak tipu kau aku  tak fikir panjang . MUNGKIN kau dahh tak boleh terima aku . btw aku nak cakap yang aku miss dengan suara kau , aku masih sayang kau . 

No comments:

Post a Comment